top of page

PARTNERSKABER  / Collabs

Elis · House of T-shirt · Pernille Westh 

Logo elis.jpg
Screen Shot 2021-05-12 at 11.40.42.png
Pernille Westh LOGO.jpg

Elis (tidl. Berendsen) og fotografisk kunstner Pernille Westh har indgået et samarbejde om at give aflagte duge nyt liv. Kriterierne for samarbejdet er følgende; lokalt samarbejde, lokal produktion, genanvendelse, upcycling, bæredygtighed, cirkulær økonomi samt innovation.

 

Vi har valgt at arbejde med ressourcer og kunst på en innovativ og bæredygtig måde. I samarbejdet er også en tredje part, nemlig House of T-shirts, som er Danmarks eneste GOTS-certificerede (Global Organic Textile Standard) tekstiltrykkeri, der sørger for at få Pernilles smukke fotografiske kunst over på de genanvendte duge.

 

Dugene fra Elis er blevet til smukke kunstpuder og bæredygtige kunstindkøbsnet. Elis har stor fokus på bæredygtighed i alle deres landsdækkende svanemærkede vaskerier, og fotografisk kunstner Pernille Westh, der bl.a. laver kunstporcelæn med fokus på naturen og bæredygtig emballage og traditionelt håndværk samt vægkunst, arbejder for at skabe en dialog om bæredygtighed ved at bringe naturen ind i hjemmet på en kunstnerisk måde via sit brand Pernille Westh.

Der er mere info på vej - lige nu er vi igang med produktionen... Stay tuned....


More info is on the way - right now throw pillows are in the making... Stay tuned...

IMG_2981.JPG
IMG_2994.JPG
Flower_Cushion_blomst_pude_Pernille_West

Jeg planter 1 træ for hvert solgt kunstpude og for hvert indkøbsnet sammen med onetreeplanted.org, som planter træer over hele verden.


I plant one tree for every sold throw pillow and for every sold tote bag with onetreeplanted.org that plants trees all around the world.

The Brew Company · Pernille Westh 

Screen Shot 2021-06-01 at 13.45.12.png
Pernille Westh LOGO.jpg

The Brew Company og fotografisk kunstner Pernille Westh har indgået et samarbejde. Begge firmaer arbejder på at udbrede bæredygtighed i alle former og farver. The Brew Company har en udfordring med plastik i deres produkter, og det har de særlig fokus på at finde en løsning på. I produktemballagen til the og kaffe er der plastik for at holde produktet frisk og sørge for, at det ikke afgiver eller modtager lugt. The Brew Company donerer penge til Plasticbank og WeForest for at være plastik- og CO2-neutrale. Desuden benytter The Brew Company vindenergi. 

The Brew Company har en lidenskab og en vision om at levere verdens bedste kaffe til alle, der elsker kaffe. Men ikke nok med det, vil The Brew Company også skabe relationer til kaffebonden og fortælle om kaffens oprindelse. The Brew Company har patent på deres Coffeebrewer, som man kan brygge kaffe med hvor som helst - også uden i naturen. The Brew Company elsker udendørslivet og naturen. Bæredygtighed og Fair Trade og økologi er i højsædet hos The Brew Company.

bottom of page